vrijdag 5 december 2008

Yarr- let us begin....

Voila, hier zijn we er mee .... met we bedoel ik dus... wel ik.
Bedoeling van deze blog hmm... dno rly, wat typen over hetgeen in men hoofd op het moment van typen rondspookt...

Met als start met m'n zware verslaving van 4 jaar ... korte metten meegemaakt.
farewell wow ... mja...

Zal het niet direct zien zitten om te herbeginnen spelen. Nadat ik wel,... al men geld weggeven heb, al men gear verkocht heb op al mijn characters ... en hetgeen ik niet kon verkopen ... gewoon weggesmeten...

vervolgens vaarwel gezegt tegen al men characters (dont get this the wrong way) maar ... als je 4 jaar hetzelfde spel speelt ... is het toch moeilijk afscheid tenemen van iets dat je zo bekend is ...
waar je je kunt afzonderen van iedereen en je jezelf als god in wel "azaroth" kunt wanen.
daarna volgde hetgeen ik het moeilijkste vond. al mijn characters deleten ... op alle servers.
Ik moet wel zeggen ... nadat gebeurt was voelde ik me zo opgelucht, alsof er een last vanop men schouders was weggevallen ... raar i know "it's just a game" moja thats me :)

vervolgens heb ik op de account server ingelogt... naar "change password" gegaan paswoord verandert in een zooi doorelkaar gehaalde leters en cijfers ( gfhoznefoz487 ) hf remembering something like that... :p

straks de games wegsmijten vuilbak in ... want een spel kan geen kwaad voor me .... maar games dat ik niet na een rondje kan afleggen ... zijn veel te gevaarlijk voor me ... voor ik het weet ben ik 4 uur kwijt ... en heb ik absoluut niets bereikt ... + het feit dat ik bang was om terug te worden als vroeger ... thuis komen, spelen tot gat in de nacht en slapen...


zo ... dat is zo hetgeen wat ik gisteravond gedaan heb,
deze ochtend opgestaan ... en proberen al men strijk ... van 2 weken ver tedoen.
en twas niet easy,... aangezien ik met een lumbago zit ... maar dat is voor een andere keer ...
laters.

4 opmerkingen:

annelore zei

You deleted WOW , why ge hebt nog ma juist wrath of the litch king gekocht ...unless ju sell it again . wanneer ej da gedaan ge hebt da niks van verteld aan de telefoon ... i'm in shock ...

Yannick zei

kweet datk niets gezegt em schat, sorry...

wou het je irl zeggen ... + just a game ... :)

Occie17th zei

't ga wel nie rap vooruit hé, deze blog

Yannick zei

uhu kweet het :)
zal is moeten mja .. tijd voor uitrekken ... maar aangezien ik men pc de laatste tijd niemeer aanleg :p